تاثیر ابرو در زیبایی

کاشت مو ، ابرو ، پیکرتراشی ، تزریق ژل

تاثیر ابرو در زیبایی

۶ بازديد

ابرو ناحیه نسبتاً ضخیم با موهای ظریف در بالای چشم می باشد که شمای حاشیه پائینی قوس بالای چشم را دنبال می کند.

عملکرد اصلی ابرو جلوگیری از ورود عرق، آب یا خاک از سطح پوست، به داخل چشم می باشد.البته آنها اجزای مهمی برای ارتباطات انسان و بروز حالات روحی وی، مثل تعجب و خشم در چهره می باشد. در زندگی امروز بسیاری از پیشرفت های کاری، اجتماعی و حتی خانوادگی وابسته به ایجاد ارتباطات صحیح می باشد. برای حصول به ارتباطی قوی عوامل مختلفی به کمک ما می آیند که از آن جمله  زبان بدن می باشد. زمانی که سعی داریم با کلام خود با دیگران ارتباط برقرار نمائیم،چنانچه از اعضای بخصوصی در چهره برای بیان مطالب سود ببریم، در انتقال مفاهیم موفق تر خواهیم بود. یکی از این اعضای مهم چشم ها و ابروها می باشند.

تاثیر ابرو در زبان بدن

در زندگی امروز بسیاری از پیشرفت های کاری، اجتماعی و حتی خانوادگی وابسته به ایجاد ارتباطات صحیح می باشد. برای حصول به ارتباطی قوی عوامل مختلفی به کمک ما می آیند که از آن جمله Body Language می باشد. زمانی که سعی داریم با کلام خود با دیگران ارتباط برقرار نمائیم،چنانچه از اعضای بخصوصی در چهره برای بیان مطالب سود ببریم، در انتقال مفاهیم موفق تر خواهیم بود. یکی از این اعضای مهم چشم ها و ابروها می باشند.

کاشت ابرو را در کلینیک پری سیما با استفاده از موی طبیعی خود بیمار انجام می دهیم و بدین ترتیب ظاهری کاملا طبیعی را برای فرد ایجاد می کنیم. الگوی کاشت ابرو با توجه به سلیقه و نظر بیمار و همچنین فرم صورت وی توسط پزشک متخصص پوست تعیین می شود، و پس از آن مراحل عمل تحت بی حسی موضعی بدون ناراحتی برای بیمار انجام می شود، همانطور که در ادامه مقاله شرح داده ایم، با تقبل هزینه پیوند مو ابرو  ، بیمار در طول عمل هوشیار است و می تواند نظرات خود را در مورد فرم و تراکم ابروی خود را به پزشک منتقل کند، تا نتایج کاملا مطابق با خواسته ی بیماران باشد.

کاشت دائمی مژه و کاشت ابرو یک روش درمانی به شدت هنری است که در آن مژه و ابرو بطور خاص بر اساس نوع صورت، ویژگی‌های آن، و نتایج مورد انتظار شما طراحی می‌شود. یک پزشک با تجربه می‌تواند یک ظاهر کمانی همراه با ضخامت مناسب و فاصله کافی بین ابروها برای شما ایجاد کند و طول ابرو را با توجه به نیاز شما مشخص نماید.

هر چند دوره بهبود پس از کاشت مو ابرو بطور قابل توجه کوتاه و سریع است، برای دستیابی به بهترین نتایج لازم است از خدمات یک پزشک با تجربه در این رابطه استفاده شود. در این کلینیک، ما کاشت ابرو با موی طبیعی به صورت کلی یا جزئی را انجام می‌دهیم و برای این کار از آخرین تکنولوژی‌های موجود استفاده می‌کنیم که نتایج حاصل از آن می‌تواند برای شما با ایجاد ابروهای بسیار طبیعی همراه باشد.

حتی اگر شما بر روی ابروی خود تاتو انجام داده‌اید، کاشت ابرو و کاشت مژه می‌تواند بر روی تاتوی ابرو نیز انجام شود. برای ایجاد یک ظاهر کاملاً طبیعی، متخصصان ما درباره زاویه و جهت کاشت مو ابرو در هر طرف و نیز برای هر یک از ابروها به صورت مجزا دقت زیادی به عمل می‌آورند. و پاسخگوی سوالات رایج کاشت ابرو شما عزیزان هستند.

مراحل

نیمی از افرادی که برای کاشت موی سر و ابرو به کلینیک زیبایی کاشت ابرو مراجعه می کنند، تنها یکبار اقدام به این عمل می کنند، در حالی که نیمی دیگر از این افراد برای بار دوم و برای افزایش تراکم ابروهای خود به کلینیک ها مراجعه می کنند.

موهای مورد نیاز برای کاشت ابرو از ناحیه سر گرفته می‌شوند. در این حالت یک شکاف کوچک در سر ایجاد می‌شود تا به این ترتیب بتوان یک بخش کوچک از موهای سر را از قسمت عقب سر برداشته و سپس این موها را در زیر میکروسکوپ به پیازهای موی مجزا تفکیک کرد. باید توجه داشته باشید که پیازهای مو به صورت تک تک در قسمت ابرو کاشته می‌شوند تا به این ترتیب بتوان یک ظاهر کاملاً طبیعی برای ابرو ایجاد کرد. به خاطر اینکه موی پیوند زده شده به ابرو از ناحیه سر گرفته می شود، این مو در ادامه به رشد خود مشابه وقتی که روی سر بیمار بوده ادامه می‌دهد و بنابراین نیازمند اصلاح و تمیز کردن به صورت دوره ای برای حفظ ظاهر طبیعی موهای ابرو می‌باشد.

پس از اینکه این موها کاشته شد، شما می‌توانید بلافاصله تأثیر آن‌ها را بر ظاهر خود مشاهده کنید. مشابه حالتی که مو بر روی سر کاشته می‌شود، اکثر موی کاشته شده در ابرو در ادامه در طول یک دوره تلوژن می‌ریزد و سپس رشد آن پس از گذشت حدود ۳ تا ۴ ماه رشد عادی خود را از سر می‌گیرد. پس از ۶ ماه ۵۰ تا ۶۰ درصد نتایج نهایی حاصل از کاشت ابرو قابل مشاهده است و نتایج کامل این درمان معمولاً در حدود ۹ تا ۱۲ ماه ایجاد می‌شود. اگر شما قصد دارید از عمل کاشت ابروی ثانویه برای افزایش تراکم ابروی خود استفاده کنید، جلسه دوم معمولاً در حدود ۸ تا ۱۲ ماه پس از جلسه درمانی اول برنامه ریزی می‌شود.

این روش درمانی به حدود ۴ تا ۷ ساعت زمان نیاز دارد و بطور کامل تحت بی حسی موضعی انجام می‌شود. در این جلسه درمانی معمولاً بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ پیوند به هر یک از ابروها زده می‌شود. در این حالت پیوند در یک ابرو کاشته شده و سپس درباره آن با بیمار صحبت می‌شود و این فرآیند تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که بیمار درباره نتایج درمان رضایت کامل داشته باشد. در ادامه این درمان برای ابروی دوم انجام شده و در صورت نیاز پس از کامل شدن ابروی دوم می‌توان دوباره ابروی اول را اصلاح کرد. مدت زمان این درمان برای متخصصان ما اهمیتی ندارد و این کار تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که بیمار از نتایج نهایی به دست آمده رضایت کامل داشته باشد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.